محل تبلیغات شما

محصولات فرهنگی تبلیغاتی بسیار ارزشمند هستند و تاثیرگذاری زیادی روی مخاطبان دارند. فرهنگ بر روی هر چیزی که تصورش را بکنید تاثیرگذار است. صاحبان کسب‌وکارها برای انتخاب هدایای تبلیغاتی می‌توانند محصولات فرهنگی را مد نظر قرار دهند. کتاب یکی از کالاهای فرهنگی است که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. شما می‌توانید برای توسعه کسب‌وکارتان از کتاب‌های‌ نفیس تبلیغاتی استفاده کنید.

مهم است برای انتخاب کالای فرهنگی نسبت به گروه مخاطبان و مشتریان کسب‌وکارتان شناخت داشته باشید. کتاب‌های نفیس در میان انواع محصولات فرهنگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. این کتاب‌ها مورد علاقه بیشتر افراد است و در کتابخانه اکثر منازل به چشم می‌خورد. کتاب‌های نفیس شامل قرآن کریم، مفاتیح‌الجنان، نهج‌البلاغه و کتاب‌های اشعار کلاسیک نظیر دیوان حافظ، بوستان و گلستان سعدی، شاهنامه فردوسی، رباعیات خیام و. هستند که در قطع‌ها و جلدهای مختلف به بازار کتاب ارائه می‌شوند.

قرآن کریم در فرهنگ اسلامی ایرانی جایگاه مقدسی دارد. خانواده‌های ایرانی اولین چیزی را که در بدو ورود به منزل جدید همراه خود می‌برند قرآن و آینه است. اگر کسی از اعضای خانواده یا دوستان قصد سفر داشته باشد برای بدرقه او را از زیر قرآن رد می‌کنند تا صاحب قرآن پشت و پناهش باشد. قرآن کریم در جشن‌‌ها و مجالس ترحیم ایرانیان هم حضور ویژه‌ای دارد؛ عضو ثابت سفره‌های عقد و هفت‌سین است و حضورش برای همه دلگرم‌کننده و اطمینان‌بخش است.

اگر انتخاب قرآن کریم به عنوان هدیه تبلیغاتی در جهت اهداف بازاریابی برای کسب‌وکارتان است و شما را در پیشبرد موفقیت برندتان کمک می‌کند از این فرصت استفاده کنید. مفاتیح‌الجنان و نهج‌البلاغه نیز کتاب‌هایی دیگر از این دست هستند و بسته به گروه مخاطبان شما می‌توانند با لوگوی کسب‌وکار شما در اختیار مشتریان قرار بگیرند.

یکی دیگر از کتاب‌هایی که در منزل همه ایرانی‌ها حضور دارد دیوان حافظ است. مردم عادت دارند در شب یلدا و لحظه سال نو تفالی به دیوان خواجه بزنند و نظر او را درباره احوال و آینده خود جویا شوند. خواندن دیوان حافظ نفیسی که جلد چرمی دارد و از صفحات منقش به تذهیب تشکیل شده لذت و حظ غیر قابل وصفی دارد. شما می‌توانید این کتاب نفیس تبلیغاتی را به مشتریان خود هدیه دهید تا هر زمان که نام برند شما را در آن می‌بینند به یاد کسب‌وکار شما بیفتند و خاطره برندتان در ذهنشان تثبیت شود.

رباعیات خیام از دیگر کتاب‌های اشعار کلاسیک فارسی است که با توجه به فلسفه منحصربه‌فرد خیامی همواره مورد توجه افراد به ویژه فرهیختگان قرار می‌گیرد. خیام همگان را تشویق به شاد زیستن و لذت بردن از نعمت‌های بی‌شمار زندگی می‌کند و از دلبستگی به دنیا و غم بیهوده خوردن نهی می‌کند. از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن/ فردا که نیامده است فریاد مکن/ از نامده و گذشته بنیاد مکن/ حالی خوش باش و عمر بر باد مکن» با هدیه دادن این اثر ارزشمند به مخاطبان ضمن یادآوری نام برندتان، آنها را به خواندن ادبیات فارسی تشویق می‌کنید.

اگر در کسب‌وکارتان جلساتی با افراد خارجی دارید کتاب‌های نفیس تبلیغاتی انتخاب بی‌نظیری است تا ادبیات، سنت و فرهنگ غنی ایران را به آنها نشان دهید. رباعیات خیام و دیوان حافظ در بعضی چاپ‌ها دارای ترجمه به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و آلمانی هستند و برای هدیه دادن به مخاطبان خارجی‌زبان گزینه شایسته‌ای محسوب می‌شوند.

کتاب‌های نفیس معمولا با جلدهای اعلا از جنس چرم طبیعی یا چرم مصنوعی و کاغذهای باکیفیت منقش به حاشیه تذهیب‌کاری تدوین و منتشر می‌شوند. خوشنویسی این کتاب‌ها بر عهده هنرمندان نامدار این رشته است. کتاب‌های اشعار هم با آثار مینیاتور هنرمندان بزرگی همچون استاد محمود فرشچیان و استاد آقامیری تزیین می‌شوند. بعضی از این کتابها دارای صفحات معطر هستند و بوی خوشی را از خود ساطع می‌کنند. برای محافظت بیشتر و زیبایی معمولا آنها را داخل جعبه‌های نفیس قرار می‌دهند.

با این هدیه فرهنگی خاص تاثیرگذاری نام برندتان را روی مخاطبان خواهید دید. سرمایه‌گذاری روی کتاب‌های نفیس تبلیغاتی نتیجه خوبی را برای رونق کسب‌وکارتان به همراه دارد.

مزایای فنجان قهوه قابل استفاده مجدد به عنوان هدیه تبلیغاتی

بیسکویت تبلیغاتی ایده بازاریابی خلاقانه و همه‌پسند

ماگ قهوه تبلیغاتی هدیه محبوب برای کارمندان

نفیس ,کتاب‌های ,تبلیغاتی ,قرآن ,فرهنگی ,مخاطبان ,نفیس تبلیغاتی ,کتاب‌های نفیس ,هستند و ,محصولات فرهنگی ,که در ,کتاب‌های اشعار کلاسیک

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها